torsdag 20 maj 2010

Fy fan för...

…det äckliga åskvädret! Jag har gått på fyrans växel hela dagen idag. Mediakunskapen gick som en dans, svenskan blev klar och har just skickat mitt rättade MVG reportage. Vi fick en medieproduktions uppgift med för VG/MVG nivåer. Har redan gjort skisser och vilka bilder jag skall ha. Har även två modeller. ^^
Kom överens med Erika och Emelie att jag inte behöver göra en ny illustration till broschyren eftersom jag är bättre än läraren själv, övning ger färdighet. Nu är det bara att köpa lite teatersmink och rekvisita sen har jag snart foto biten klar.

Andra delen nationellt prov i matte imon med. Behöver minst två av fem MVG för att få betyget, men just nu så skiter jag i vilket det får gå som det går. Jag vill inte spendera halva sommarlovet i Jönköping bara för att jag slet ihjäl mig för ett nationellt prov. Så för en gångs skull så ställer jag mig själv emot väggen och säger NEJ.
Nu är kl 19.05 och jag får inte arbeta efter 19.00 så jag bänkar mig framför Tvn efter en promenad i äckelvädret.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar