tisdag 8 juni 2010

NEJ! & JA!


Jag missade sista drama lektionen med min underbara grupp! De hade den igår och är lediga idag, så synd. Kommer sakna det som fan. Vi skrattade med varandra, samarbetade och utmanade. Det var kul när vi tävlade med varandra i Teatersport, vi hade nog kunnat sätta ihop ett lag och tävla emot föreningar. Vi är Evas vassaste grupp på improvisation och är duktigare än både tvåor och treor på Gibrich. Men nu är det slut...*snyft*

Men vi fick alla höga betyg och själv fick jag MVG+ och Eva tycker jag kan mer och borde hålla igång dramat. Jag har alltid fått höra att jag varit dålig på teater eftersom jag inte kan sjunga (hur nu de fått för sig att det hänger ihop) men att agera det kan jag. Så alla som sagt att jag inte kan agera utan att sjunga PISS OFF! Du kan sjunga hur fint som helst men inte kunna hålla en roll.

Så nu krossar jag era fördomar för till hösten ser jag mig om för en förening!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar