måndag 19 juli 2010

Livet kryper fram

Det går lååångsamt här. Vi packar och det verkar ta en hel evighet. Väntar på svaret ifrån djursjukhuset vilket skall komma imon. Minutvisaren måste vara lam för dagarna går så långsamt, är värre än en naturkunskapslektion!

Idag hade jag tid hos sjukgymnasten. Vi tränade och ökade på programmet lite. Det känns bra trotts att det gör ont men man kan ju inte vänta sig resultat på en månad. Musklerna börjar byggas upp och jag känner mig inte lika svag i knäpartiet. Vilket är super, efter 4 år! Kan springa kortare sträckor om jag inte belastar knät när jag kommer ner med foten, vilket är en kost i sig. Branta trappor är fortfarande svårt men vi kommer dit.
Det roligaste var att min sjukgymnast är den ända som jobbar, hon hade blivigt hemdragen efter en veckas surfsemester i Portugal medans resten stannade kvar hahaha skadeglädje!

Nu är jag ändå rätt klar inför resan, bara rubin kvar. Städat bilen, till och med bytt klädsel. Läder och textilbehandling, tvättad och vaxad så nu jävlar kan man spegla sig i säterna haha.

Håll tummarna till imon med Rubins pass, jag vill ha honom med mig!!!


ps. Alex du tar dig hit imon! Punkt slut....4 utroppstecken !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar