söndag 4 juli 2010

Söndag: En total meningslös dag.

Ja det är detta. Varmt, tråkigt, långt och meningslöst. Är för varmt för att träna med rubin och han ligger bara och sover på det kalla golvet. Mamma går mig seriöst på nerverna och brorsan sitter vid datan. Vad gör jag? Jo jag ligger på min säng och har jävligt ont i magen och knäna. Föll i vattnet igår när vi badade och träffade en sten så mitt yttre ledband i knät måste ha fått rejält med stryk eftersom det gör så jävla ont. Hade jag slagit i knäskålen hade jag legat på sjukhuset idag men det slapp jag tack och lov. Varför kollar jag då inte på tv när jag ligger här ändå? Jo för fjärkontrollen är sönder och det gör ont att rusa upp och ner för att byta kanal.

Så här ligger jag idag, får se om jag kan komma på fötter ikväll. Men va fan det kunde ju varit värre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar