fredag 26 februari 2010

Ekenstierna

Tydligen (till min stora förvåning & förtjusning) så har tydligen en släkting till mig: Joakim Ekenstierna. Kommit på idén med en hemsida där info och annat som släkten Ekenstierna samlas. Har själv inte hunnit kolla så mycket på hemsidan men har tänkt göra det framöver.

Så om du läser detta joakim så har jag gärna kvar länken på hemsidan, har även svarar på din kommentar i föregående inlägget för hittade ingen mail eller kontakt till dig.
Ni andra kolla görna i min länk/hemsidor lista och kolla in hemsidan.

1 kommentar:

  1. Hej Anna!
    Jag undrar om det är Joakim med denna hemsidan du söker http://www.ekenstierna.org/
    Om så är fallet och du inte har fått tag på han så kan du maila mig på hallestrom10@hotmail.com
    För den Joakim Ekenstierna känner jag väl.
    Mvh Harry P

    SvaraRadera