torsdag 18 februari 2010

Torsdags sjuk

Men det är inte jag som är sjuk. Mamma hostar, hostar och hostar här hemma.
Gick till Tura idag igen. Hittade äntligen den förbannade bron som jag letat efter, så uppdrag slutfört.
Sen hem med mamma för hon mådde inte bra. Drog till farmor och farfar och åt. Spelade kinaschack med farfar....det går inte att vinna över honom!

Nu hemma

Eftersom mamma är hemma imon så bjöd tanterna mig på Almenäs för att de tycker att jag behöver det..... ska bli kul i all fall.


Ps. vill ni ha ett gott skratt....kolla på finska skräckfilmen: Dark Floors. Ni kommer skratta ihjäl er när ni inser vilka monstren är. Antingen var det ett skämt, eller så har finland jävlig dålig filmbudget. ( om nu vill veta nu direkt så smsa mig bara, eller kommenter)

2 kommentarer:

  1. Jag kommer nog glömma bort att se den så du får säga :D

    SvaraRadera
  2. Haha, ne du skämtar?! Det måste vara så att de vill skämta eller något xD Haha, gud jag måste se den filmen nu jue! xD

    SvaraRadera