onsdag 24 februari 2010

Fy fan…

… vilken dag! Jag har inte varit såhär trött och seg i skallen sen Norråsa. Morgonen började med att läsa om fossila bränslen till pararbetet. Efter det började vi med radio på mediakunskapen genom att göra en uppgift. Sen pluggade vi till prov.
Efter det satte jag mig i biblioteket för en lugn stund.
Engelska – betygsprat. Som vanligt ingen fara för min del men jag fick kämpa för att få ur mig de 5 ord som krossade något inom mig. ” Jag vill inte ha MVG”. Där skrek det till ( vissa fattar detta uttalande)
Sen matte och som vanligt så jobbar vi på tills vi ser i kors.

Som om det inte vore nog med det så var vi tvungna att skotta snö eftersom han som har betalt att göra det inte orkar! Han kan ju glömma den lönen!

2 kommentarer:

  1. Hej Anna!

    Hittade din blog när jag höll på med min hemsida. En grej jag håller på med som har varit uppskattat var den länk sidan jag bifogar. Tyck till om du inte vill ha med din.

    Mvh
    Joakim

    SvaraRadera
  2. Hej Joakim!

    Jag hittade ingen mail eller kontakt till dig så jag hoppas du kikar in här någon gång. Annars så får jag försöka få tag på dig på något annat sätt.
    Jag har gärna min länk på hemsidan kvar, tycker att det är en bra idé och om det hjälper till att hitta släkt och vänner så är jag bara tacksam.

    Mvh
    Anna

    SvaraRadera