fredag 5 februari 2010

Hej igen Kristi Brud!

Fler än jag som sätt Åsa Waldau titta fram i aftonbladet igen? Men det handlar inte om Knutby, nej nej hon sitter i Schulman show, tillsammans med fd Paradise Hotel - stjärnan ( eftersom jag tycker det är ett idiotiskt program så vet jag inte vad han heter, och har ingen lust att kolla upp det.)

Jag vet inte vad känns mer "Krisit burd":
- Syndens konsekvenser är alltid döden!
eller
- Jag säljer tavlor på internet

Min bild utav Åsa (i alla fall ifrån Knutby) är att hon är duktig på manipulation, hon fick väldigt många medlemmar till Knutby församlingen. Hon har utnyttjat sin uppmärksamhet i media till att bli känd som allt hon bara kan, sångare, författare och nu även konstnär. Hon lämnade församlingen när de behövde henne och ägnade sig åt sitt eget. Okey hennes syster blev mördad av Sara Svensson men hade det inte varit bättre att dela sorgen med församlingen är att dalta runt i media. Nä jag har svårt för Åsa och kommer nog alltid ha det, men det betyder inte att hon inte intresserar mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar