måndag 29 mars 2010

Där gick min gräns...

Gick inte till skolan idag. Om man tar två sömntabletter, en valium och sen två smärtstillande då kommer du må förjävligt på morgonen. Men jag skall upp! Jag SKA till skolan, men så blev inte fallet. När rummet snurrar och dina inälvor känner att de vill ut då klarar du bara några få steg utanför dörren. Så jag blev hemma och försökte sova bort det värsta så jag kunde gå på utvecklingssamtalet.

Det gick strålande. Hade över min egen förväntning i vissa ämnen. Speciellt när det gick så bra på matteprovet som var en utav de svåraste. Är nöjd.. men den akademiska biten. Den är hälsan vi oroar oss över.
Imorgon så SKA nyhetssändningen bli färdig, jag tänker inte gå hem innan jag är färdig. This is my last stand!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar