onsdag 24 mars 2010

Låt det bära eller brista

Bara för att jag kände mig utvilad före provet idag så bestämde jag mig för att inte ta någon rysk rot idag. Jag klarade mig fin fint ändå så jag är glad att jag inte gjorde det.
Men till matteprovet tror jag det är ett måste, får lösa det på något sätt, men måste vara skärpt.

Jag tvekar därför att förra gången jag använde rysk rot innan ett prov så är jag hyper aktiv. Nu snackar vi inte hyper som överskottsenergi. Om man tar min dos då kommer din hjärna ligga på översta växeln, vilket egentligen inte är så bra när man redan har en överstressad hjärna.
Skall jag räkna matte med överstressad hjärna så kommer mina hjässlober att inte må så bra i slutet av dagen.

Antingen tar jag risken eller så får jag försöka räkna hängig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar