söndag 28 mars 2010

Söndag

Jag är inget vidare förtjust i söndagar, börjar bygga upp pressen inför veckan då. Men idag har det inte varit så farligt. Sov till 9, frukost och film
Sen en timmes promenad med Rubin i äckel vädret. Duscha, fixa det sista till nyhetssändningen ( jag skall bli färdig med den på tisdag!), boka telefontid under påsklovet ( tänker inte åka hela vägen till Jönköping när jag är ledig). Nu blir det film och sen tror jag att jag kryper till korgs.

Imorgon blir det gym som jag inte riktigt känner för men vet att det bara är vädret som får mig så omotiverad. Efter gymmet en timmes promenad och sen utvecklingssamtal, vilket skall bli ett rent nöje. Sen är det bara 4 dagar kvar till lovet!

God kväll

2 kommentarer:

  1. Du får komma över till mig någon dag med! Ta med Rubinen också.

    SvaraRadera
  2. Ja såklart jag skall ju spela kort! XD

    SvaraRadera