tisdag 16 mars 2010

En riktigt härlig dag detta.

Precis lagom, inte för jobbig, men inte heller slö.
Smällde i mig hela min dos smärtstillande för dagen så jag hade bokstavligt kunnat hjula till skolan idag utan att känna något. Men natten kommer att bli jobbig då men det blir då.
Medieproduktionen går framåt, sakta men säkert. Alla manus mer eller mindre färdiga, on location intervju filmad, två av tre vinjetter är färdiga. Bara nyhetsuppläsare (jag), repoter och telefonintervjun kvar sen blir det redigering. Vi kommer nog hinna..hoppas jag. Måste behålla mitt goda rykte haha.
Dramat var otroligt roligt. Vi har övat på ett kortdrama men mycket känslor och kroppsspråk. Sen skall vi byta ut talet emot ex (som vi fick) maträtter. Man kan inte hålla masken när någon allvarligt står och säger ” Tonfist, tomatsoppa, chips” i ansiktet på en. Vi fick avbryta efter halva dramat för att alla skrattade så mycket. Vi skall öva lite mer sen tänker jag klara det! Koncentration är a och o

Nu skall jag öva på foto teori och engelska läxan. Sen blir det kort. Finns ingen chans att jag kommer hinna det i helgen så jag kör på nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar