lördag 27 mars 2010

Tungt

Kände att jag inte ville vara hemma idag. Har inte varit hos farmor och farfar på någon månad så jag och Rubin tog en långpromenad dit + en halvtimme stadsträning. Har en jätte duktig kille.
Eftersom olympiatravet går nu så satt jag och farfar fastnaglade framför tvn, blev dock ingen vinst men är alltid kul att sitta med en sann travfantast som farfar när Plema äger alla andra över mållinjen. Efter det 2 timmar kinaschack, lyckades vinna tre av fyra så det är inte dåligt. Efter det Condottiere och var det otroligt jämt mellan mig och farmor.

Nu är jag hemma och känner mig genast under isen igen, det är något som är fel här…. Aja earth hour vid halv nio så är bäst att plocka fram några stearinljus.

Ps. Skiter fullständigt vad Expressen och Aftonbladet skriver, Claudia är ingen dålig förlorare han van fan så mycket mer än Matthias gjorde. Ni som tror något annat är bara rövknullade av kvällspressen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar