tisdag 20 april 2010

Fy fan för onsdagar!

Uch imon vill jag inte finnas. Onsdagar är de jobbigaste dagarna. Långa lektioner, bara en långrast och inte nog med det så har vi "sista skrivuppgift" på engelskan som bara är irreterande. Efter det en timme matte, och på det skall jag låna kamerna, jäkta hem, ut med Rubin, käka och sen dra till SV.
Där skall jag och Kaltrina filma ifrån 16:30 till 21:00!!!!

På söndag och måndag blir det likadant....men vet ni va det blir ca 10 timmar comptid som jag sen kan ta ut på mediaproductionen när jag inte har något för mig. Och det mina vänner får allt att kännas bättre.


Ps. Den lilla akutinsitendeten hos läkaren slutade bra. Skall vänta i två veckor och har det inte försvunnit så skall jag gå till labb. Men satan vad rädd jag var!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar