torsdag 22 april 2010

Min kalender exploderar snart!

Ni får vänta ett tag till på SAW VI recensionen. Jag har haft fullt upp med projektet på SV. Onsdags skall vi inte ens prata om hur det gick, men jag var helt förstörd på kvällen. Detsutom så fick jag ingen sovmorgon på grund av att jag var tvungen att lämna in kameran kl 8. Ängnade tiden istället till att skriva och skicka in natur labortationsrapporten eftersom jag tänker stanna hemma imorgon, men vill inte missa deadlinen. Mår inte alls bra, sover knappt och jobbar alldeldes för mycket. Tänker mysa med Rubinen hela dagen, skall bara göra de sista mediekunskapsuppgifterna innan provet.....kom just hem ifrån 3 timmar i jönköping....nu skall jag göra färdigt matten.
....Ja ni hör ju själv hur jag är....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar