fredag 2 april 2010

Så kan det gå...

Vissa av oss pratar lite för mycket.
Om du hade lite mer rapp i korten än vad du har i munnen så kanske du skulle vinna någon gång Blue. XD

Blue: Höjer
Alex: Synar
Jag: Synar
Peter: Fold

Blue: Jaha så vem av er sötnosar kommer ge sig först. Höjer
Alex: Ropa inte hej ännu. Synar
Jag: Synar
Blue: HEJ! Höjer
Alex:…..fold
Jag: Synar
Blue: Och så var de bara en kvar
Jag: Är anledningen till att du pratar så mycket att du bluffar, eller har du börjat bli nervös.
Blue: Och anledningen till att du svarar kan va att du bluffar.
Jag: Men det är inte jag som började, dessutom så har du börjat fingra på dina kort mer än vanligt, handsvett? Höjer!
Blue:* otålig* Hur vet du att det inte bara är för att lura dig. Synar!
Jag: Med tanke på de dåliga kort som ligger på bordet så skulle jag inte säga att du sitter på någon guldgruva.
Blue:* irriterad* Du bluffar! Haha All in!
Jag: Synar all in
Blue: Pucko! TVÅ NIOR KÄNN PÅ DEN!!
Jag: Två ess…
Blue: HELVETE!!!!

Alex & Peter: HAHAHAHA!
Becca: (ifrån köket) Av uppståndelsen att döma så gissar jag att Räven spöade Blue...igen
Blue: #¤!%//!!!

2 kommentarer:

  1. Är du tvungen att offentilgt förudmjuka mig med!! Vänta du bara!!

    SvaraRadera
  2. åååå va rädd jag är Blue. Du får gärna utmana mig igen om du vill. ;)

    SvaraRadera