lördag 8 maj 2010

BIG COMEDY!



igår dock men nu kommer recensionen. XD

Har aldrig sätt Jönköpings konserthus SÅ fullsatt som det var igår. Vilken enerig och vilken underbar kväll. Jag har varit på mindre stand up föreställningar men BIG COMEDY! tog det stora priset.

Dock höll inte alla den klass som jag trott. (dags för min roast haha)

Shyffert har varit bättre,Robin Paulsson, Fredrik Andersson använde gamalt material som man kan få fram på en sökning på Youtube eller Comedy tv. Men det fanns de som stod ut!
Rookien Elina Du Rietz tog publiken med storm. Alla brukar vara skeptiska till rookies och det är inte lätt att övertyga 800 männiksor att du är bra på det du gör, men jävlar vad det gick. Tyvärr var min storfavorit Johan Rheborg sjuk och inte med på föreställningen...
Adde Malmberg och Felix Herngren hade en bra kväll men Marika Karlsson och Peter Wahlbeck var i toppform. Har fortfarande ont i magen av skrattkramper.


Detta tänker jag göra om! Måste se till att gå på fler stand up föreställningar.
Big comedy får: 9/10 i betyg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar