onsdag 5 maj 2010

Fy vad jag skäms!!

Rätt slappa dagar i skolan, eller så är det bara jag som fått ryggrad igen… Projektarbetsdag idag med. Gick och funderade på vad jag skall göra och har några förslag. Tre bagares monter var jätte mysig, kanske för att Eve va med haha. Det var bra jobbat av de flesta.

Nu blir det till att titta på Scream Queens i och med att jag missade säsongen när den gick på tv… De tävlar om att få en roll i SAW VI filmen…kul jag vet redan vem som vinner i och med att jag vet vem som var med i filmen. MEN snacka om att jag missbedömt Shawnee Smith… jag skäms.
Jag trodde hon var en rätt B skådis i och med att hon ofta framstår som något tillbakadragen i filmerna, och hon gör det bra vilket fick mig att tro att hon är van vid den rollen. Nej nej nej…vad fel jag har. Hon kan va riktigt bad när hon vill, hon är helt enkelt en grym skådis.


Föresten har sagt att jag skall göra lite presentationer av skådespelare framåt sommarlovet. Någon ni vill veta mer om? Kommentera då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar