fredag 28 maj 2010

Polens bidrag ESC

Det är inte ofta jag bryr mig om Eurovision Song Contest. Det jag brukar göra är att hålla koll på Sveriges och Polens bidrag, och i år är jag jätte stolt över Polens bidrag. Marcin Mrozinski har en riktig fin röst och låten är bra. Polen brukar ofta vilja ha lite polska i sina bidrga även om det är bäst att göra dem på engelska och de har gjort det jätte fint. .....Sverige skiter jag i, det var en usel låt att ta till Eurovision…. POLSKA JEST NAJLEPIEJ!!!

Dock är de redan ute ur tävligen men de kom längre än förra året och denna låten hade kommit längre. Såhär bra har de inte varit sen Jet Pack men Time to party!
Bra jobbat, vi är påväg upp! ^^



Marcin Mrozinski - Legenda:



Ni som inte gillar live:

1 kommentar:

  1. Hej var tvungen att kolla din blogg för en gångs skull. Du får komma över någon gång, var länge sedan ju.

    Älskar låten, få tag i den så kan jag göra en dans till den.

    SvaraRadera