måndag 17 maj 2010

Tufft värre

Ja som rubriken säger. Skolan gick väl an. Dramat var roligt, läraren bad mig att komma tillbaka vid ett så skulle hon pressentera mig för en teaterförening i stan. Dock har de inget förens efter sommaren. Dock hade jag helt glömt bort att vi skulle ha Nationellt prov i matte igen..inte likt mig.

Och hur mår jag då? Jag kämpar med den olidliga tystnaden i huset. Har man hört Simbas sjungande varje dag i fem år då blir det tyst när det helt plötsligt försvinner. Men tack vare Alex kommer jag igenom eftermiddagen också.

Imorgon är en extrem kort dag slutar vid 11.10. Har 8 timmars komptid att ta ut, jag måste ju börja någonstans.


Nu en varm dusch och varma mackor. Skall eventuellt dra ner till cirkusen (Cirkus Olympia börjar kl 19.00 om nu undrar) och säga hej till Irena, har ju inte träffat henne och hennes man (glömt vad han heter) på tre år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar