fredag 28 maj 2010

Jag ber....

.....Tusen gånger förlåt för att jag är så oaktiv men det är så mycket att göra. Arbeten som skall göras, betyg som skall försvaras, gruppmedlemmar som inte kan sköta den enklaste uppgift, sjukhustider, med mera.
Ett gott råd till alla där ute som har tänkt ge någon en riktig käftsmäll, försök träffa när ditt mål inte har munnen öppen. Tänder skär djupt i knogarna, bara så ni vet, bättre att bli varnad. Det svider som fan med.

Mässa idag på vår informationskampanj, vår arbetsgivare blev jätte nöjd med videon och den kommer som vi sagt att visas i SV´s lokaler. Då har man väl rätt att vara lite stolt. Det är skönt att ha det över, trots att jag inte är helt nöjd med vissa av mina gruppmedlemmars arbete. Två skötte sig exemplariskt, medans två knappt gjort någonting rätt.Aja vi blev klara och SV tyckte om det så det är väl okey.

1 kommentar:

  1. Sprithällarn haha28 maj 2010 kl. 18:31

    Haha så går det! Det sved ännu mer när jag hällde sprit på det för att få det rent.

    SvaraRadera