måndag 16 november 2009

Min egna hög av förtvivlan...

Kollade igenom mitt skåp och mina gamla dokument. Hittade massor av noveller, påbörjade romaner med mera som aldrig blivigt klara.
Romanen "Rosengåva", "A story of true frendship"," The Pack" och så min krönikosammling som är 40 sidor ifrån att bli tryckt, men jag kommer inte längre. Jag vet att många väntar, speciellt ni som börjat läsa, men jag vill att min riktiga debut skall bli bra. Jag hade stora förhoppningar på "The Pack" men den rör sig inte ur fläcken. Än så länge har jag bara skrivigt 1 sagobok, och den vilar med pappa. Jag ville inte få den tryckt.

Men egentligen, jag är 16 år. Min skrivteknik är bra och precis men jag utvecklas ännu. Jag antar att mitt första redigt stora projekt blir biografin jag skall skriva åt mamma. Mamma berättar och antecknar sen är det upp till mig att skriva. Det är en bok som kommer komma långt för idén är strålande och kommer hjälpa många.

Det ända som kommer skrivas nu är krönikor och recensioner och har jag tur blir den en novell.

1 kommentar:

  1. Jag hoppas du inte ger upp. Du har gåvan att kunna fängsla dina läsare och dra dem in i en annan värld. Du vet att jag älskar The Pack. Sen din mammas idé är strålande, jag kommer definitivt läsa den. <3

    SvaraRadera