söndag 6 juni 2010

Den var sista gången…

… jag tvättar bilden och inte har en vattentät förband på ryggen. Aj som fan!!!

Historien bakom:
Rubin lyckades riva upp en leverfläck på ryggen på mig och vi kan inte skära bort den ännu så jag la på ett förband på så att det inte blir infekterat. Sen har jag städat, tvättat och vaxat bilden på förmiddagen. Sen blir det varmt vilket resulterar till bikiniöverdel. Om man sen använder rengöringsmedel och spolar bilen och lite vatten lyckas rinna över axeln på dig och rätt i såret då svider det rätt rejält. Måste skära bort den och lägga pappersstygn eller något så det växer ihop.

Jaha annars så har man skickat in de sista uppgifterna till lärarna och det är bara mitt MVG projekt kvar, men det tar vi hand om på tidag.

Ut och sola med er nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar