onsdag 2 juni 2010

Vilken dag vilken dag.

Naturkunskapen och Mediekunskapen var outhärdliga, men va fan jag lever. Sen till sjukhuset för att kolla knäna. Skall få en ny tid till sjukgymnasten, blev han inte döv av mina skrik när jag tryckte på knäskålen så lär han bli det denna gång. Lämnade blodprov för att kolla efter reumatism, kolla sänka och vad den förbannade knölen på halsen är. Att sitta i en stol och kolla på fem rör av ditt eget blod gunga fram och tillbaka är inte precis hur jag vill spendera eftermiddagen. Sen till Kavik och kolla synen inför körkortet, har ögon som en hök haha.

Efter det hängde Mangge ut och käka pizza, jag tackar för sällskapet. Ut i skogen med Rubin på långpromenad. Efter 1 km kom jag på att jag har lämnat rätt mycket blod och inte borde ut och gå så långt, men jag kom hem. Nu har jag gjort halva labrapproten, ringt Jönköping och bokat tid och nu skall jag läsa en stund.
Fan va trött jag är!

2 kommentarer:

  1. Kollade du tabletterna med eller?

    SvaraRadera
  2. Ja men han rekommenderade det inte i och med att de kunde orsaka hormonrubbningar. Skall till.....ja en annan doktor om du fattar och kolla upp det. Kan kolla åt dig med.

    SvaraRadera