torsdag 24 juni 2010

Torsdag: Varmt och outhärdligt


Idag tänker jag fan inte göra något vettigt, okey läsa upp mig lite med annars inget! Det är så varmt att Rubin bara ligger på det svala golvet och sover och jag sitter med musik och en kall läsk. Det var tänkt att gå ut och träna distansträning idag med det är omöjligt i värmen.

Jaha imorgon är det midsommar. Vännerna är fortfarande bortresta dem asen utan mobil påslagen eller Internet tillgängligt. Skall väl ta med Rubin och hänga i hembyggdsparken och se om jag träffar någon jag känner. Kanske minnas det året dä jag stod på den scenen, men de verkar ha försummat både mig och Kestotis för ingen av oss är tillfrågade längre. Nä jag har lärt mig att inte lite för mycket på arrangörerna, det går bara åt helvete. Senare på kvällen så blir det middag hos några familjevänner, blir väl okey.

Nä nu återgår jag till min musik. Tänk vad bra denna texten passar just nu ” You love me but you don´t know who i am”

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar