onsdag 30 juni 2010

Onsdag: ONDsdag

Ja man kan ju kalla den så med. I alla fall idag! Min rygg är helt förstörd av en okänd andledning, men knäna gör inte ont ännu så det tackar vi för. Är så jävla pisst idag, så se upp alla som är i närheten jag är som en kobra just nu. Tar en lååååånnnggg promenad med Rubin, äter lunch och lägger mig hårt i soffan så att kanske ryggen blir bättre. Det hjälpte, tills jag reste mig upp!

Sen blir inte dagen bättre än att jag går in och läser lite artiklar, kollar lite nyheter och blir ännu mer förbannad. Jävla tonårsungar! Man smutskastar inte en ädel gåva som ni gör. Det handlar inte om att bilda grupper och fluma runt. Man skall inte dra till sig onödig uppmärksamhet, eller sticka ut i massorna. Jag blir arg och framför allt ledsen när jag ser hur ni håller på. Jag skäms faktiskt. Om ni vetat vad det verkligen innebär så hade ni förstått vilka misstag ni begår, och vilka konsekvenser ni kommer att stå inför. Men det är inte upp till mig att döma er.

Fan va arg jag är idag. Som sagt varning alla som kommer träffa mig ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar