söndag 20 juni 2010

Söndag: Sov och jobba-dag.

Sov länge för att för en gångs skull bli utvilad, men lyckades inte. Vid ett gav jag upp och hade bara legat och lurpassat. Har kolla på varenda steg som tas i huset trots att jag ligger i sängen och skall sova. Sover oroligt som om något skall hoppa in igenom fönstret vilken sekund som helst, varje ljud får mig att öppna ögonen. Detta är en rätt läskig känsla när man inte kan kontrollera den.
Efter att ha försökt sova en halv dag så var det ut med Rubin och behandla hans utslag på hakan. Middag! Fan va fort det gick till middag. Sen ut och klippa det blöta gräset…..ja det är dumt att klippa blött gräs men mamma vill ha det gjort så fort som möjligt. Men det blev gjort och hur ont jag än har i handlederna så är det GJORT!

Nu packar jag inför imorgon då jag skall på Triple International Dog Show i Jönköping. Skall dock inte ställa själv för tycker inte jag och Rubin är redo för det som det ser ut nu. Men skall åka med Jenny och kolla på, handla lite, hälsa på vänner och hundvänner. Kul blir det i alla fall ^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar