söndag 24 januari 2010

#¤/!*@

Fy fan va förbannad jag är på mig själv. Här har jag suttit i några timmar nu och skrivigt nästan hela tidningssidan som jag fått i uppdrag att göra. Sidan är med tre spalter i 10 NTR vilket motsvarar ungefär 2 A4 papper. Jag tänker inte på att spara när jag har ett sådant flyt och när jag är inne i det flytet så tänker jag inte på ATT SPARA. När jag känner att jag är färdig för idag så stänger jag ner alla andra program jag har uppe och råkar av misstag stänga ner tidningsdokumenten UTAN ATT SPARA. Varenda ord, varenda rad ÄR TOTALT BORTA!! Jag har försökt återskapa på alla möjliga sätt med det är BORTA!! Jag har gjort en hel dagas jobb på några timmar och ALLT ÄR BORTA!!

Så nu är det bara att sätta sig och försöka skriva om allt ur minnet. Men det tänker jag fan inte göra idag! Hoppas jag har lät mig en läxa nu. För jag tänker sitta och skriva imorgon om det så skall ta mig hela natten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar