söndag 3 januari 2010

Nej jag skall inte bli "blond och dum" bloggare

Jag kollade Linas blogg och höll på att må illa över hur vissa håller på. När klippet är slut så vänder jag mig om och kollar på Rubin som äter ben.

Jag: Nä vad säger du Rubin, skall jag färga håret blont, ta på mig rosa, ha urrigning och börja videoblogga?

Rubin reser sig upp till sittande ställning och kollar på mig.

Jag: Ja och du kan ju bli min lille chiwawa
Rubin: Auuuwwww
Jag: Va vill du inte bli min lille chiwa....
Rubin: AUUUUUUWWWWWW
Jag: Ja men då kan jag ju bära runt dig i en liten söt handväska precis som en chi....
Rubin: UU VOV!
Jag: Nä det var bara en tanke
Rubin: *FNYS*

Haha tror även att djur kan säga sina åsikter när de vet att deras liv står på spel haha.

1 kommentar:

  1. Jag tror du skulle passa jätte bra i blont hår, rosa uringad tröja och rubin i en söt liten väska ;)

    SvaraRadera