tisdag 27 oktober 2009

Desperat?!

Okey vad har jag gjort idag.. vaknat (är väl ett grundkrav), ätit frukost, ut med Rubin, sen tänkte man baka lite. Men det gick inte för jag gjorde slut på jästen igår..nehe....., ja jag kan fortsätta skriva...nej idétorka......
Till slut blir jag desperat för och åker till mammas jobb och jobbar. Så idag har jag packat om 20 Sigma macro objektiv och 150 par av några jäkla kontakter jag inte vet vad de är till...

Så nu sitter jag här. Lyssnar på musik medans Rubin gnäller och tjuter (grymtar?!) över att han inte kan bädda sin säng på rätt sätt. (antar att han kommer ge sig på min säng härnäst)
Varför är jag så desperat över att ha något att göra då? Har man inget att göra så tänker man och filosoferar för mycket och tillslut så blir man bara deppig över det. Men om man tänker framåt och fokuserar för mycket på framtiden så glömmer man bort att leva i nuet, så jag kan inte bara sitta och inte göra något på dagarna. (sen kommer jag väl få dåligt samvete över det och blir bakåtsträvande, vilken jävla karusell detta blev.

Aja en god natts sömn, i en mjuk säng är vad som behövs....om jag nu har en säng kvar när Rubin är klar med den.....

1 kommentar:

  1. SV: Jo det är ju klart att man kan, men jag tycker bättre om att se det på tvn ifall man har chansen ;)

    SvaraRadera