tisdag 8 december 2009

Jönköping

Jaha nu är man hemma efter en eftermiddag i Jönköping och Rubin har varit Mamma Iza och syter Zoda och busat.
Vi valde en dag då det "skulle" vara mindre folk, och affärerna är uppna längre. Så fan heller jag sprang in och ut i varenda jävla affär och letade efter tofflor till mamma och en halsduk till farmor men utan resultat. Det blev anti rynkkräm till båda två istället XD.
Sen in och ut i yttligare affärer och letar grejer till farfar och mariusz, det är helt enkelt lättare att leta julklappar till män/killar. Där fann jag allt jag sökte.
Sen på toppen så springer man på två av sina lärare och också är ute och stress-shoppar.

Aja nu är både jag och Rubin helt slut, så vi skall snart decka på sängen. Men först skall jag skriva lite julklappsrim och fixa frågor till imon.

(Becca jag vet att ni har en julklapp på gång, Blue skvallrade, han var väldigt road!)

4 kommentarer:

  1. Svar: Uhuhuh, någon på dåligt humör eller? ;)

    SvaraRadera
  2. Åå ja om du bara visste. Han sa inte vad det var va?

    SvaraRadera
  3. Sv: Ne alla kan väll inte tycka lika, men det är fortfarande min blogg och jag skriver fortfarande vad jag vill på den så jag tänker fortsätta vara "julig" och ha nedräkning ;)

    SvaraRadera