söndag 13 december 2009

Söndag

Kan man ha träningsvärk i hjärnan? Om man kan det så har jag nog det.
Dagen började med att jag har sprängande huvudvärk och nackskadan gör ont. Det kan vara vaccinet, men jag har inte reagerat mer än att jag bara har lite ont i mina leder. Men efter två alvedon så är man i form för att skriva artikeln till Svenskan och förbättra manus till mediakunskapen. Även om jag just nu inte bryr mig om betyg, jag behöver en paus. Sen ropade mamma på mig.

Mamma: - Anna.
Jag: - Ja vad är det? Jag gör läxor.
Mamma: - Kom lite.
Jag går ut i köket
Jag; - Ja vad ville du?
Mamma: - Jag ville bara prata lite
Jag: - ja......om vadå?
Mamma: - Ja du vet livet och så
Jag: - ?????!!!!! *förvirrad*
Mamma - hahahaha

Aja det blev att hon hjälpte mig med min religionsuppgift och jag fick ner några bra disskusions öppningar.
Ikväll blir det nog glögg och julmusik. (och såklart jaga Rubin som har en förkärlek till mina tofflor)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar