lördag 5 december 2009

Jul(ig)dag

Idag har det faktiskt varit en okey dag.
Sov så länge det bara gick, det vill säga till 9.00. Sen åkte jag och mamma och handlade, köpte julklappar och gick allmänt runt i affärerna.
Sen städa lite, Julstäda hos Simba och duscha honom. Så nu sitter han och sjunger ikapp med Carola. XD Sen blev det till att baka lussekatter, mamma fixade dekorationer medans jag gjorde färdigt 5 plåtar lussekatter. Provsmakade en, en lussekatt i en skål med varmmjölk och en gnutta kanel är inte fel.
Nu har jag suttit i en timme och slagit in de julklappar som jag köpt, skall se till att ta mig in till Jönköping och fixa det sista nästa vecka. All denna stress för att behaga andra, och förhoppningsvis får man något för det. Annars blir det rätt olidligt i längden...

Aja imon bär det av till Eksjö. Mamma ville muntra upp mig så det blir Julmarknad, hoppas Rubin sköter sig bara haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar